Taas on yksipäivä mennyt.. Ollut tosi mukava päivä.. Hmm.. Juhannus.. Mä en sitä oo oikeestaan koskaan silleen viettänyt , tai no , yleensä ollut mökillä porukoidenkanssa tai tehnyt muuta mukavaa.. Mutta eipä nyt pääse mökillekkään kun ei elämäntilanne salli.. Mut ei juhannus mulle silleen edes merkitse mitään.. Toisinkuin vaikka joulu.. Viime joulu oli elämäni paskin.. Mun mielestä joulu on semmonen rauhan,rakkauden ja yhdessäolon pyhä.. Mut viimejoulu mulla meni laitoksessa yksin itkiessä.. Toivon että ei tarvitsis koskaan enään tuommoista joulua kokea..

love concept. holding a red heart in hands.  Stock Photo - 14010597

Noh.. Itseluottamus kasvaa kokoajan.. Ja päivä päivältä arvostan itteeni ja tekojani enemmän.. Jokapäivä mä pystyn siirtyy yhen askeleen edemmäs, askeleen joka auttaa mut unohtamaan laitoksen.. Viimesyksyn.. Ja kaiken sen paskan mitä mä en olis koskaan elämässäni halunnu kokee.. Mä päivä päivältä oon varmempi siitä et jokupäivä mä oon unohtanut sen kaiken , sen kaiken paskan mikä teki mun elämästä täyttä paskaa.. Laitos.. Syksy2011..Vuosi 2011.. Vuosi 2008... Sossut... Mä kyllä pystyn siihen , mä pystyn vittu unohtamaan kaiken ton , jos mulla vaan on tarpeeks tahtoa ja itsepäisyyttä.. Jokupäivä mä herään maailmaan uutena ihmisenä ja mä saan uuden alun mun elämään.. Jokupäivä mun ei tarvitse muistaa noita paskoja aikoja elämässä..

Color pencils crayons on paper background Stock Photo - 13980591

Mä tiiän et mä pystyn siihen.. Mä pystyn muuttumaan.. Mä pystyn unohtamaan kaiken paskan.. Mulla on niin paljon tahdonvoimaa että mä teen sen.. Mä oon jo hyvässä alussa.. Mitä nyt painajaiset laitoksesta välillä kummittelee unissa.. Ne on aivan kamalia unia , mut uniin ei pysty itse vaikuttamaan.. Jos mä en olis joutunu laitokseen en mä olis koskaan moisesta uniakaan nähnyt , ne on oikeesti niin hirveitä että herää ja miettii että ''Eihän tää oo totta''  Mut nyt noita uniakin ollu vähemmän.. Yhessä vaiheessa oli joka yö.. Hmm.. Mä pidän itteeni aika hyvänä tyyppinä ja mä tiiän et mä alotan viel jokupäivä kaiken puhtaalta pöydältä.. Mä pystyn unohtaamaan sen paskan menneisyyden.. Edessä mahtava tulevaisuus! Varmasti.. Paskoja vuosia ei saa enään hyviksi , mut nää viimeset elinvuodet mitä on niin nää mä elän niin että mä en tule koskaan katumaan mitään..

Gull in flight Stock Photo - 7551663Nyt ei jaksa enempää kirjoittaaa =) Mukavia kesäpäiviä ja ennenkaikkea hyvää juhannusta!