Jees.. Ekapäivä kun en oo paljoo ehtiny ees miettimään laitosta.. Mut mun päämäärä on olla ajattelematta sitä ollenkaan.. Koska se on mennyttä ja nyt keskitytään tulevaan.. Mä oon tänään tehnyt vaikka ja mitä.. Siivoominen ja ruuanlaitto on mun mielestä ihan jees.. Ku ei haluu elää paskassa niin on sitä siivottavaki parikertaa viikos.. Mun mielest laitoksessa oli tosi vähän noita kotihommiakin mä kun niitä tekisin mielelläni jos toinen vaihtoehto on maata masentuneena sängyssä..  Mä en oikeesti voi käsittää et miten siel vaa löysäiltii , se meininki oli vähän ku jossain vanhainkodissa luettiin päivänlehdet , katottii telkaa,syötii ja nukuttii.. Ei vittu sanon minä , päähän tommosessa mestassa hajoo..

Early Wheat Free Stock Photography

Mut kouluu mä mietin jokapäivä.. Sitä ei oikeen edes pysty unohtaa.. Mä voisin koittaa käydä sen koulun vaikka netissä?Ääh.. Mut turha kai sitä on miettii.. Mut tuntuu vaan siltä että kaikki nää päivät mitä mä oon poissa laitoksesta voisin käyttää jotenkin hyödyksi just nimenomaa opiskelun muodossa tai jotain muuta kehittävää tekemist.. Ettei ois näin turha olo.. Mut mä uskon että mä osaan paljon semmosii asioit mitä muut mun ikäset ei välttämättä osaa.. Mä osaan tehdä ruokaa , siivota , huolehtii itestäni ja mä koenkin että mä oisin valmis itsenäistymään.. Mut sekin on vähän mahdotonta tämmösenä ''luuserina'' joka ei oo käyny koulua eikä mitään.. Luuserilla mä tarkotan vaan sitä et mä oon opiskelujen suhteen täys luuseri.. Emmä sitä kyl tarkota etteikö moni muukin 15vuotias olis valmis itsenäistymään , mut ei kaikki varmasti ole :)

A Sun Free Stock Image

 

Auringonlaskua mä rakastan.. Mä tykkään siitä hetkestä kun päivä vaihtuu yöksi ja tiedän että ollaa jo lähempänä huomista.. Talvi on mun mielestä kamalaa aikaa koska on niin pimeetä ja kylmää.. Mä oon kesäihminen :) 

Hmm.. Mä tänään just mietin et enään 2Kesää ni mä oon 18.. Ens kesä ja sitä seuraava kesä.. Eihän siihen edes oo pitkä aika? Kaks kesää menee tosi nopeeta.. Mä oon jo voiton puolella koska mä oon 15 enää alle 3v kärsittävää! Jeee (=

Strawberries. Stock Image

Mut ei tääl onneks tarvii kärsii missä nyt oon :D Mut joo.. kirjottelen taas!